PISOIUL POZNAS SI GHEMUL FERMECAT

13313425_1287458291282403_1280339565_o

Pisicile sunt frumoase, iubitoare, adorabile, au familie, prieteni, o casa frumoasă. Merg la gradinița și la mare, au vise și speranțe. Dar cine este Poznaș? Un pisoi dragalaș si poznaș, care învața încet, cu pași mici care sunt regulile societății în care trăim. Învață multe, învață din greseli, învață să fie manierat, căci nu-i asa, SA FII MANIERAT E COOL! Asta vrea să ne transmită POZNAS, printr-o carte minunată, educativă.  Educativă atât pentru copii cât și pentru părinți.Ca parinte,  de multe ori, am greșit când i-am reproșat ceva, copilului meu. Uneori mi-am dat seama, alteori nu. E greu să înțelegi ce gandește copilul tău atunci când face o  năzbatie, e greu sa îl faci să înteleagă unde a greșit și cum sa își îndrepte greșeala. Parcă ai vorbi într-o limbă pe care nu o înțelege, așa cum se uită la tine cu ochii mari. Dar Ghemul Fermecat mi-a dat o lecție astăzi! O lecție de comunicare.

Pisoiul Poznas și Ghemul Fermecat e o carte minunată, deoarece, prin joc, poveste si puterea exemplului, copiii invată cum să se comporte.Învață în același timp cu Poznas, care visează să ajungă departe: La Academia Pisicilor Aristocrate! Ilustrațiile sugestive, precum si poeziile de la sfârșitul fiecarei povestioare definitiveaza procesul învățării. Scrisă într-un ton modern, cu acțiunea care se petrece in zilele noastre, această carte, va fi cu sigurantă, atât preferata copiilor cât și a părinților.Și cum nu mai am altceva de adăugat, vă doresc să aveți parte de o lectură placută, alături de minunile voastre dragi!

Lasă un răspuns

