Lumea mea incepe cu tine.

Multă vreme am crezut că trăiesc, că viața mea e perfectă și că lumea e un loc frumos. Probabil că așa era, însă era vorba de o alta lume. O lume pe care am părăsit-o, când ai intrat tu în viața mea. Și de atunci, culorile sunt mai vii, trăirile mai intense, fericirea nu mai are sfârșit, lumina ochilor tăi e orbitoare, iar zâmbetul tău mă hrănește. Te strâng la pieptul meu și totul în jurul meu dispare. Abia acum simt ca trăiesc, că aceasta e lumea mea.  Ești începutul si sfârșitul, înălțarea si decadența, pacea si lupta interioara. Aș putea să trăiesc, hrănindu-ma cu mângâierile tale, aș putea să-mi astâmpăr setea cu respirația ta. Și aș supraviețui.Și nu aș mai avea nevoie de nimic altceva. Ești ca o fântână din care se revărsa mereu puterea de a merge mai departe. Din tine îmi trag seva, prin tine respir, tu ma ții in viață. Și nimeni in viața asta, nu te va iubi vreodată, așa cum o fac eu. Și niciodată, nimeni, nu mă va mai iubi așa cum o faci tu. Indiferent unde vei merge, ce vei face în viața ta, eu te voi urma mereu ca o umbră, în tăcere. Voi fi mereu o parte din tine. Te iubesc până la cer și înapoi, copilul meu drag.fotor 1

Lasă un răspuns

