1.INCEPUTUL

Povestea mea incepe cu cateva luni in urma cand acolo in Rai, fiind un biet sufletel pierdut, printre atatea suflete l-am cunoscut pe cel care ar fi trebuit sa-mi fie bunic ( acum ca sunt pe cale sa imi incep o viata noua).  Venise acolo pentru ca-l chemase Dumnezeu, dupa o perioada in care s-a luptat cu boala. Mi-a povestit toata viata lui. Am inteles ca a avut o viata frumoasa plina de realizari, impliniri, dar avea un singur regret. Ca nu apucase sa isi tina in brate un nepotel sau o nepotica. Si ca a lasat acasa cateva suflete suferinde care era sigur ca nu ar fi putut umple golul creat de lipsa lui orice ar fi facut ele. Asa ca intristat de ceea ce vedea de acolo din cer, a hotarat intr-o zi sa mearga la Dumnezeu si sa-i ceara sa trimita pe cineva in locul lui acolo jos, sa-i ia locul.

Si asa m-am trezit intr-o zi ca Dumnezeu, m-a luat la o plimbare prin Rai si apoi mi-a spus ca a venit timpul sa traiesc din nou. Mi-a prezentat apoi viata de acolo de jos si asa am reusit sa-i vad pe cei care urmau sa-mi devina parinti in viata pe care urma sa o traiesc din nou. Mi-a povestit putin despre viata lor, despre cat de mult se iubeau si cat de mult si-ar fi dorit sa aiba un copil pe care sa-l simta aproape… sa-l iubeasca. Au facut totul pentru asta: au urmat tratamente, au consultat medici si s-au rugat la Dumnezeu fara sa-si piarda vreodata speranta ca aceasta minune se va intampla.

Sincer, putin imi era frica de aceasta situatie deoarece nu mai traisem o viata de aproape cincizeci de ani, timp in care multe lucruri s-au schimbat.  Si uite asa, aventura mea de noua luni era pe cale sa inceapa.

Lasă un răspuns

